donderdag, februari 04, 2010

Leuk maar duur...

Waarom zijn de meeste leuke dingen zo duur???
Ik ben nu al een tijdje aan het haken, maar als je een beetje mooie wol wil hebben zit daar wel een prijskaartje aan. Scrappen vind ik nog steeds super om te doen, maar ik kan helaas niet zo vaak nieuwe spullen kopen, want dat geld is er niet.
Nu heb ik op internet weer hele leuke dingen gezien om taarten te maken. Ik merk de laatste tijd wel dat ik het heel leuk vind om dingen te bakken (ook de jongens vinden dit erg leuk :)) maar aan een echte versierde taart heb ik me nog niet gewaagd. Ik ben voorzichtig begonnen met cupcakes... Nu wil ik vanmiddag gaan proberen om zelf fondant te maken. Op de een of andere manier lijkt me dat makkelijker dan marsepein. Ik hoop dat ik de ingrediƫnten kan vinden in de winkel... Ik heb er helemaal zin in, maar aan de andere kant moet ik wel oppassen dat dit niet een volgende uit-de-hand-gelopen hobby gaat worden...
En als klap op de vuurpijl zijn er weer een paar erg leuke concerten in aantocht... Nou, daar zal ik het verder maar niet over hebben, want die prijzen stijgen helemaal de pan uit...

Geen opmerkingen: