vrijdag, februari 19, 2010

Eerste taart-deel1

Vanmiddag kwam mijn bestelling binnen van de leukstetaarten.nl ! Ik was helemaal blij en wilde gelijk aan de slag gaan. Jesse ging gelukkig lekker slapen, dus ik had mijn handen even vrij. Eerst nog even snel naar de winkel, want mijn eieren waren op, maar daarna kon ik beginnen.
Ik heb mijn eerste taart-basis gemaakt! Ik geloof dat dat kapsel heet, maar ik ben nog niet zo erg thuis in alle termen rondom het bakken.
Voor een eerste keer vond ik het er best goed uitzien...

Nu ga ik dus morgen proberen of ik er iets meer mee kan, want ik heb begrepen dat ik hem een dag moet laten rusten. Jammer, want ik ben erg benieuwd of de rest ook wil lukken...
Ik heb vandaag ook fondant gemaakt. Dat is best zwaar werk, zeg! Ik krijg hier nog spierballen van!
Ik vind het allemaal nog wel erg spannend, maar ik hou jullie op de hoogte...

wordt vervolgd...

1 opmerking:

Anoniem zei

Ben benieuwd naar het resultaat. Veel plezier morgen....

En een fijne zondag alvast.

Liefs Elise