zaterdag, februari 06, 2010

Scrap en taart...

Het lijkt heel lang geleden dat ik heb gescrapt... maar afgelopen weel kwam het nieuwe scrapbook magazine weer binnen en daar zag ik weer zo veel leuke ideeën in staan dat ik toch maar weer even ben gaan zitten om een LO te maken met deze foto van mijn lieve nichtje...
Ook had ik een opdracht gekregen van mijn tante om iets te maken voor het 25 jarig huwelijk van haar broer en toen heb ik iets gemaakt in een lijst zodat ze het in hun huis kunnen ophangen of neerzetten. Door weer wat te doen is het wel weer wat gaan kriebelen, dus wie weet komt er binnenkort nog meer uit mijn handen...

Mijn experiment op taart-gebied heb ik even moeten uitstellen, want nergens in het dorp kon ik de spullen vinden die ik nodig had. Ik heb ze dus online besteld en zodra het binnen is ga ik daar mee oefenen...
Ik heb wel een soort botercrème/icing geprobeerd te maken... Helaas had ik nog geen kleurstoffen anders had het er vast beter uit gezien, maar goed... Het werkte wel en de smaak was ook niet verkeerd, dus dat bied weer perspectieven voor de toekomst...

Vandaag is Hendrik weer een hele dag op stap met het koor (hij regelt daar het geluid en het licht) dus ben ik alleen thuis met de jongens. Jesse is lekker even gaan slapen en Vincent en Marco zijn bezig op de Wii. Straks even naar de verjaardag van Nadine (5 jaar!) en dan is de dag alweer om...

Geen opmerkingen: