dinsdag, januari 26, 2010

Ziek

Gistermiddag heb ik toch nog een vrij rustige middag gehad. Jesse is uiteindelijk gaan slapen, dus ik had even tijd voor mezelf. Dit was zo lekker, dat ik gewoon de tijd vergat en pas om 15.06 uur op de klok keek... Te laat dus om nog op tijd op school te zijn, nou ja... Vincent was lekker aan het sneeuwballen gooien op het schoolplein, dus het was niet zo erg dat ik wat later was.
Jesse is wakker geworden met flinke verhoging. Hij had echt veel last van zijn buik en af en toe dacht ik dat hij alles eruit zou gooien, maar het bleef binnen. 's Avonds hebben we hem op bed gelegd met een zetpil en heeft hij heerlijk geslapen.
Vandaag blijf ik maar zo veel mogelijk binnen met hem... Het was vanmorgen -9,5 graden!!! Verwarming dus maar wat hoger en thuis blijven! Er is nog genoeg te doen!

1 opmerking:

Leontine zei

Wat is je blog mooi geworden zeg!!

Groetjes,
Leontine