donderdag, januari 21, 2010

Weer thuis

Ja, zonder dat jullie het wisten zijn wij er even een weekendje tussenuit geweest. De jongens hadden maandag vrij van school, dus dat vonden wij een mooi moment om een weekendje weg te gaan. Lekker genieten in een vakantiepark! Lekker zwemmen, bowlen, spelletjes doen, haardvuurtje aan... gewoon genieten!
Helaas was Vincent het hele weekend niet helemaal lekker, werd Jesse ziek in de nacht van zondag op maandag, werd Marco maandagochtend ziek en Ruben maandagmiddag. Na al die zieke kinderen en het daarbij horende opruimen, schoonmaken, enz voelde ik me ook niet meer helemaal top-fit. En jawel; in de nacht van maandag op dinsdag was ik aan de beurt! Tjonge, wat kan een mens zich beroerd voelen! Met dank aan Renate, die zo lief was om een dagje op Jesse te passen, kon ik in mijn bed blijven en voelde ik mij woensdag weer een stuk beter!

Vandaag was weer een heerlijk normale dag! Iedereen weer naar school, Marco weer trainen, ik heb weer wat kunnen haken. Ik heb mijn mailbox weer eens doorgewerkt, dus ja, ik geloof dat ik weer helemaal bij ben!

Geen opmerkingen: