donderdag, januari 07, 2010

Een nieuw jaar...


Het jaar is alweer een paar dagen oud en ik kwam er achter dat ik nog niets van me had laten horen... Nu moet ik zeggen dat het ook wel gelijk weer erg druk is. Niet alleen moeten de kinderen weer naar school (JOEPIE!!!!) maar door het koude weer moeten er ineens weer schaatsen worden opgezocht, kijken of de ijsbaan al open is, lid worden van de ijsvereniging, enz... De kids vinden het heerlijk om te schaatsen en ik vind het ook helemaal leuk dat ze kunnen schaatsen, maar met 4 kids is het zo af en toe best een geregel... Maar dat heb ik er graag voor over!
Nu het jaar weer is begonnen beginnen er ook allerlei andere dingen weer. De kring, de vergaderingen, de jeugdavonden, zwemles en voetbal... De agenda staat gelijk weer goed vol.
Tijd voor mezelf is dan soms even zoeken, maar meestal lukt het wel. Aan scrappen kom ik dan niet zo heel snel toe, maar ik heb nu iets nieuws ontdekt: Haken! Echt zo onwijs leuk om te doen!! Ik heb vandeweek een heel pakket met wol besteld en heb echt zin om ermee te beginnen. De afgelopen week heb ik al verschillende mutsen gehaakt en ben nu van plan om een poncho te gaan maken of een vest ofzo...
Nee, het is niet zo dat ik het scrappen helemaal aan de kant heb gezet hoor. Ik heb nog een grote opdracht liggen en zal zeker voor mezelf lekker blijven scrappen, maar ik kom er nu even niet zo aan toe en met haken gaat dat wat makkelijker.
Dus: een nieuw jaar, een nieuwe hobby!
Ik wens iedereen een heel creatief 2010!

Geen opmerkingen: