woensdag, mei 04, 2011

Vakantie???

Is het vakantie??? Ja, ik merk het natuurlijk aan mijn jongens die de hele dag voor de tv hangen of achter de pc zitten... (ok, vandaag zijn ze dan naar het zwembad geweest, maar verder...) Dus tja, de jongens hebben duidelijk vakantie! Maar ik?? Ik wil heel graag weg en ben stiekem jaloers op de mensen die nu lekker op de camping zitten of ergens ver weg in de zon...
Maar goed, ik heb helemaal geen tijd voor vakantie! Ik heb het ineens heel erg druk met taarten die besteld worden. Zondagavond heb ik mijn laatste taart van vorig weekend afgeleverd. Een paarden-taart gevuld met aardbeienjam en zwitserse-room;
Dinsdagochtend kwam een bruidspaar praten over een bruidstaart. Ik had een klein taartje gemaakt om te laten proeven. Niet bijzonder, maar ze vonden het erg leuk. Binnenkort dus weer aan de slag voor een bruidstaart.
Vandaag even naar Zwammerdam gereden, want mijn voorraad moest weer worden aangevuld (en natuurlijk is het altijd gezellig om even met Natasja bij te kletsen). Ik moest wat spullen hebben voor de 4 taarten die ik voor zondag moet maken en voor de 4 taarten die ik volgende week af moet hebben. Terwijl ik in de winkel sta word ik gebeld met de vraag of ik voor dinsdag nog een paar cupcakes kan maken....Tuurlijk!
Het gaat dus lekker hier, maar nee, ik heb geen vakantie-gevoel...

Geen opmerkingen: