vrijdag, mei 20, 2011

Geen ondernemers-geest

Nee, sorry, ik denk niet dat ik ooit een goede ondernemer zal worden. Nu er steeds meer mensen zijn die een taartje bij me willen kopen ben ik steeds vaker over prijzen aan het nadenken. Ik surf wat rond op het web en eigenlijk schrik ik me een hoedje... Wat een prijzen worden er gevraagd voor taarten en cupcakes!
Ok, ook ik ben iets om hoog gegaan met mijn prijzen, maar voorlopig zit ik nog ruim onder de prijzen die ik online zie... Ik vind het heel moeilijk om veel geld te vragen. Voor mij is het heel belangrijk dat ik het leuk blijf vinden. En daar hoort ook bij dat de mensen tevreden zijn over de prijs die ik vraag.
Ik heb deze week een taartje gemaakt voor iemand die 40 werd. Klein taartje gevuld met aardbeien-bavarois en jam.
Toen nog een taartje voor de OR van school. Ik heb het logo van school proberen na te maken. Verdient niet de schoonheids-prijs, maar het idee was er... Ik heb hem gevuld met kersenpudding (toetje van de maand van Mona) en kersenjam.
En omdat ik van het eerste taartje nog bavarois over had heb ik nog een simpel taartje voor onszelf gemaakt. Niet bijzonder, maar gewoon erg lekker! Jesse wilde een taart met stippen, dus vandaar de stippen!
Dit weekend ga ik nog wat mini-cupcakes maken, want ik heb nu het blik ervoor gekocht en het zijn zulke schattige caketjes. En dan na het weekend weer een bruidstaart!

Geen opmerkingen: