zondag, mei 08, 2011

Moederdag 2011

Vandaag is het moederdag! En dit jaar heb ik echt leuke dingen gehad! Niet dat ik normaal niet blij ben hoor, met de moederdagcadeautjes, maar dit jaar was het gewoon erg leuk!
Van Marco kreeg ik een geweldig schort met daarop een taart en de tekst; beste taartenbakker van de wereld! Da's toch leuk, een beetje waardering!
In de kerk had vincent een papieren theepot gemaakt met daarin een glas met theezakje en chocolaatje en Jesse had een hartje met hartjes-snoepjes.
Vincent had op school nog een tegeltje gemaakt. "Ik vint jau liev" geweldig toch??!!!
En dan kreeg ik ook nog een bedelarmbandje met cupcakes en een cupcake-potje... Ik ben echt verwend! Ook Ruben had aan me gedacht. Van hem kreeg ik een USB-stick met daarop een boek...modern kind, dus een modern cadeau!
Super jongens! Jullie hebben er een prachtige moederdag van gemaakt!!

Geen opmerkingen: