donderdag, mei 12, 2011

Even pauze

Yes! Ik heb even pauze... even geen taarten meer... Volgende week wil ik wel weer aan de slag, maar nu doe ik even niets meer!
Zaterdagavond had ik 4 taarten klaar voor een vriend van ons. Toen ben ik zondag begonnen aan de letters voor de cupcakes...
Deze letters moesten op de cupcakes voor de politie Haaglanden. Ilona heeft weer voor mij wat logo's geprint en zo kwam ik tot dit resultaat:
En dat dan natuurlijk 50 keer...
Gelijk daarna moest ik proberen om dokterstassen te maken...pfff... Maar uiteindelijk was ik wel blij met mijn tas:
Deze tas was voor de taarten voor Zorg op Zuid. Zij bestaan 10 jaar, dus reden voor een taartje!
Ik heb gisteravond tot erg laat moeten doorwerken om het af te krijgen, want vanmorgen om half 8 werden ze opgehaald. Ik ben erg tevreden met het resultaat, maar ben nu wel even blij met een pauze!

1 opmerking:

Scraptick zei

Wat zien de taarten er fantastisch uit, waar haal je de tijd vandaan?Een pauze kan ik me voorstellen. geniet ervan. gr. Annemarie