zaterdag, april 30, 2011

Leuk druk

Voor dit weekend stonden er 3 taarten op de agenda... Lekker druk dus... Vrijdagavond werd de eerste taart opgehaald. Een taart voor een meisje dat 4 jaar werd. Ze wilde graag een roze taart met daarop een kroontje en toverstaf net als op haar kamer. Ook nog wat cupcakes erbij. Ook met kroontje, staf en jurk... Gevuld met Mona aardbeienkwarktaart-pudding en een laag aardbeienjam.
En vandaag moest ik nog een taart afleveren. Een taart voor een jongen van 4 jaar met een hele bijzondere wens; een piraten-taart met een vos erop...Pfffff, dat was best even lastig. Goed nadenken en zelfs hier en daar advies vragen aan mede-baksters... Uiteindelijk heb ik me erbij neergelegd dat ik geen vos kan maken. Ik heb wel een staart uit een vossenhol laten komen en toen maar een vlag gemaakt van een plaatje van een vos. Ook boetseren is niet echt 1 van mijn sterkste kanten, maar ik ben toch erg tevreden over mijn piraat. Uiteindelijk dus zeer tevreden met deze taart!
Hij is gevuld met zwitserseroom en aardbeienjam.
Nu nog 1 taart en dan ben ik klaar voor dit weekend!

Geen opmerkingen: