woensdag, april 06, 2011

Verjaardag Vincent

Al dagen keek Vincent er naar uit. Het is voor een kind ook heel wat natuurlijk. Je verjaardag... daar kan je het hele jaar mee bezig zijn... Op woensdag kreeg hij alvast een andere fiets. We wilden hem niet speciaal voor zijn verjaardag geven, want hij is al heel lang toe aan een grotere fiets. Met sinterklaas hadden we een fiets voor hem geregeld, maar die "domme zwarte piet" had een 26" fiets gekocht (terwijl hij op internet als 24" te koop stond...). We vonden het dus een beetje raar om dan nu als cadeau een fiets te geven, want hij had al eerder die fiets moeten hebben. (De fiets van 5 december is trouwens nu in gebruik door Marco).
We hebben de fiets dus half voor zijn verjaardag gegeven en daarbij dan nog een pakket van Lego Star Wars. Hij was er super blij mee!
En toen de taart... Hij wilde een leger-taart. Nou, dat was dus niet zo heel moeilijk voor mama. Camouflage kleuren en een zakje met soldaatjes en..tadaaaaa:
(marco helpt wel even met het in elkaar zetten van de Lego)
's Middags kwamen er veel mensen op visite, dus hij voelde zich ook echt jarig!
Van mijn vriendin kreeg hij een hamster kooi...tja, hoe moet je daar dan op reageren als je geen hamster hebt gekregen? Toen ik hem vertelde dat hij inmiddels genoeg geld had gekregen zodat hij zelf een hamster kon kopen verscheen er wel weer een glimlach op zijn gezicht!
Die glimlach werd nog veel groter toen mijn zusje 's avonds met een hamster binnen kwam! Het is een meisje en na heel veel gewissel van namen heet ze nu Indy (vernoemd naar Indiana Jones...het is namelijk een echte ontdekkings reizigster!)
Is ze niet schattig???
Het was dus een hele geslaagde dag!
Ik ben 3 en ik snap heus wel hoe ik een spelletje moet doen op de Iphone van papa!

Geen opmerkingen: