maandag, maart 30, 2009

Weekend!

Mijn weekend was super!! En dat van jullie??
Zaterdagavond hebben Hendrik-Jan en ik ons feestje gevierd! We waren namelijk 12,5 jaar getrouwd begin deze maand. Het was echt super gezellig. We hadden een zaaltje en iedereen heeft het volgens mij wel naar zijn zin gehad. De kids hadden een gedichtje voorgelezen... zo super... Staan ze daar vooraan... ik schoot gewoon even vol...
Hendrik-Jan had voor mij ook nog een verrassing: Ineens loopt Remko Harms binnen om speciaal voor mij te zingen!!! Dat is toch geweldig!!! Ik heb echt een super vent! Ik wist helemaal nergens van en vond het echt geweldig!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Astrid,

Nog van harte gefeliciteerd met je 12,5 jarig huwelijk. En wat een leuke verrassing had je man geregeld. Vooral het onverwachtse is altijd zo leuk.
Wij zijn aankomende maand aan de beurt voor ons 12,5 jaar. Ik moet dus nog maar even iets gaan verzinnen.