woensdag, maart 25, 2009

Scrap-a-licious

Het was zo onwijs gezellig zaterdag! Het begon niet zo heel gezellig, want ik kwam er, na al een eindje gereden te hebben, erachter dat ik mijn portemonai was vergeten, dus ik kon weer terug... Hierdoor kwam ik net wat te laat aan in Veghel, maar het viel mee... Het had erger gekunt! Ik was in ieder geval blij dat ik er was en ook blij dat ik lekker een dagje kon scrappen! Corinne had alles goed geregeld en de workshops vond ik echt leuk om te doen. Voor sommige workshops was de tijd natuurlijk veel te kort, maar ik vind ze zo leuk dat ik ze zeker ga afmaken... 1 LO had ik daar al af, op de titel na, maar die heb ik thuis gelijk erop gezet. De workshop was van Martha Bonneau...
Ik ben wel blij met het eindresultaat!
De Lo die ik heb gemaakt tijdens de workshop van Dina Wakley heb ik ook af, maar die staat nog niet op de foto, want het is nu veel te donker voor een mooie foto... Die komt dus de volgende keer...

2 opmerkingen:

Jackie zei

Ik vind deze layout echt helemaal geweldug geworden...

Anoniem zei

Wat een geweldige lay-out, zeg. Ik ben heel benieuwd hoe je dat met die bloemen van stof hebt gemaakt. Het ziet er in in ieder geval super gaaf uit.
Je zal vast nog veel plezier hebben van zo'n workshop.

Liefs Elise