woensdag, maart 18, 2009

Ik geef het toe...

Ja, nu durf ik het wel toe te geven... Ik had geen idee hoe je een feston-steek maakte... Het zag er altijd wel leuk uit en ik had ook het idee dat het nooit al te moeilijk kon zijn, maar ja...Ik had het nog nooit gedaan en had geen idee hoe het werkte... Nu is het zo dat ik zaterdag lekker een dagje ga scrappen bij scrap-a-licious. (Ik heb er helemaal zin in...Jeh!!) Een van de workshops wordt gegeven door Revlie. Ik bewonder haar werk erg en vind het super dat ik nu een workshop van haar kan volgen. Maar goed, Revlie werkt dus veel met vilt en stof... Ook het boekje van zaterdag is met vilt en...de feston-steek!! Ik ben gaan zoeken op internet en heb gelukkig een site gevonden waarop stond uitgelegd hoe die steek gaat. En zoals ik al dacht was het helemaal niet moeilijk, maar ja, je moet het net maar even weten... Ik moest het natuurlijk even uitproberen en zo is deze sleutelhanger ontstaan:
Ik kan nu met een gerust hart mijn spullen bij elkaar gaan zoeken voor komende zaterdag... Ja, het is misschien wat vroeg, maar helaas zal ik eerst moeten gaan opruimen voordat ik al mijn spullen weer weet te vinden... En aangezien het echt een puinhoop is ben ik daar wel een tijdje mee zoet...*zucht*...

1 opmerking:

Sylvia zei

hoi hoi, ziet er leuk uit hoor!
veel plezier zaterdag!

liefs sylvia