vrijdag, maart 06, 2009

Nieuwe LO

Ik vond het zo mooi dat Vincent zijn eerste liefdesbrief kreeg... Ik wist gelijk dat ik daar iets mee wilde doen, maar wist niet goed wat... Tot Vincent een paar dagen later thuis kwam: "Mam, ik wil een brief schrijven voor Lisa." Ik maakte snel een foto en zo kwam ik op deze LO:
Het woord LOVE heb ik gemaakt met de Silhouette, 2 keer uitgesneden en toen op elkaar geplakt met foam-tape voor wat extra diepte... Ook de bloemen zijn verhoogd met foam-tape...
TFL!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Astrid,
Wat geweldig zeg om te zien dat je zoon een liefdesbrief krijgt. Ik vind je lay-out ook echt super mooi geworden. Vooral die letters die je hebt uitgesneden vind ik erg mooi.
Liefs Elise

Sylvia zei

Super mooie layout! inderdaad erg leuk gedaan met die letters, handig he die silhouette:)

liefs sylvia