zaterdag, maart 14, 2009

Rustig

Het was een vrij rustig weekend. Op de momenten dat Jesse sliep had ik ECHT tijd voor mezelf! Heerlijk!! Zaterdag waren HJ en Ruben de hele middag en avond weg, Marco was bij een vriendje en Vincent zat voor de tv... Tijd genoeg dus om even wat foto's te maken en uploaden. Ik heb best wat LO's gemaakt de laatste tijd...natuurlijk ben ik lang niet overal tevreden over, maar ach...
Bij deze LO heb ik wat lopen spelen met mijn Silhouette:
Voor een opdracht van Channie&co moest ik een LO maken met de letter M:
ik was met deze LO begonnen, maar vond de M toch niet zo erg uitkomen...

Dus daarom heb ik deze LO gemaakt:
Niet zo heel bijzonder, maar wel met een M!!
Ook op Channie&Co: een LO maken van slechts 1 euro:
Over deze LO ben ik helemaal niet tevreden, maar ik had die foto's al zo lang liggen en ik was bezig wat oud papier weg te werken, want het ligt er al zo lang... Nou ja, je kan niet altijd een top-Lo maken, toch??

Voor ons 12,5 jaarig huwelijks-feestje moest ik een foto opzoeken voor op de taart... Natuurlijk wilde ik toen ook gelijk een Lo maken met die foto...
Het randje van de LO heb ik met de hand geborduurd.
En dan hier de klok die ik had gemaakt, maar waar ik nog steeds geen foto van had geplaatst:
En ik was nogal aan de late kant, maar kreeg ineens zin om een kaartje te maken van 2sketches4you:
Tjonge, dat waren een hoop foto's... Met zoveel foto's lijkt het gelijk een heel lang verhaal..hihi... Bedankt weer voor het langs komen!!

Geen opmerkingen: