donderdag, augustus 02, 2007

Nou, ik ben weer een beetje afgekoeld en na een nachtje goed slapen kon ik de dingen weer een beetje relativeren. Het is gewoon zo onwijs moeilijk om maar af te wachten! Dat duurt zo onwijs lang! En voor mij maakt dat dan nog niet zo heel veel uit, maar nu ik de hele dag 3 jongens over de vloer heb die ook in spanning afwachten... Dat maakt het niet makkelijk!
Gisteren ben ik nog even naar de verloskundige geweest en daar kon ik gelukkig wel even mijn verhaal kwijt! Zij heeft me gestript in de hoop dat de boel een beetje wil gaan rijpen zodat ik volgende week al kan worden ingeleid. Het blijft een rot-gevoel, maar ik vond het wel prettig dat er iets gedaan werd, dan gebeurd er tenminste iets. Heel de avond heeft het flink lopen rommelen, maar in de loop van de nacht kwam alles weer wat tot rust...
Dinsdag weer een afspraak bij de verloskundige en dan donderdag weer naar de Gyn.

Tussen alle dingen door heb ik ook nog een LO gemaakt. Het papier is van CherryArte...

Geen opmerkingen: