dinsdag, augustus 07, 2007

Weer een week verder...

Vanmorgen had ik weer een afspraak bij de verloskundige. Gelukkig deze week niets aangekomen! Ook mijn bloeddruk was nog mooi. Het kindje heeft het nog prima naar het zin daarbinnen! De verloskundige heeft me weer gestript en ze denkt dat ik nu in ieder geval rijp genoeg ben om te kunnen worden ingeleid. Spontaan zal ik nog niet gaan bevallen. Donderdag dus weer naar het ziekenhuis en afwachten wat de gynaecoloog ervan zal zeggen... Die is uiteindelijk toch degene die het voor het zeggen heeft... Ik merk wel aan mezelf (heel voorzichtig toegegeven) dat ik er iets rustiger onder ben. De gezondheid van het kindje gaat natuurlijk altijd voor en tja... die spanning tussen mijn oren...daar zal ik het toch gewoon mee moeten doen! Hoe moeilijk het ook is, ik zal toch de VK en de Gyn moeten vertrouwen... Zelf kan ik er echt niets aan doen! We kopen nog maar eens een ananas!!!
Gelukkig gaat Hendrik donderdag mee naar het ziekenhuis...

1 opmerking:

Yoli zei

Hey Astrid,

Wat spannend allemaal. En wat en domper dan zo'n gyn, die even doodleuk zegt dat het nog wel even kan duren en bla bla bla... Nou, hopelijk heb je gauw je kindje in je armen.. en wie weet is het dit keer wel een licht meisje...hahah

xxxYoli