maandag, augustus 13, 2007

Een zoon!!

Ja, het is weer een jongen en ja, we zijn er echt super blij mee! Wat een mooi ventje is het weer!

Ik moest donderdag 9 augustus weer naar de gynaecoloog en die besloot dat het wel mogelijk was om de bevalling in te leiden. Vrijdag 10 augustus moest ik om half 8 in het ziekenhuis zijn.

Ik zal niet helemaal in detail treden, maar in het kort: Om 9 uur ging het infuus aan. Vrij snel daarna begon het te rommelen, wat daarna over ging in goede weeën. tegen de tijd dat het goed pijnlijk werd, en ik dacht dat het toch echt niet zo lang meer kon duren, zei de VK dat ik 2 tot 3 cm ontsluiting had... Shit! dat schiet niet op!

Het infuus ging nog een standje hoger, de pijn werd nog erger en om 14.15 uur kreeg ik pers-drang. om 14.20 mocht ik gaan persen en na een stel zeer pijnlijke, niet leuke minuten werd om 14.29 uur onze zoon geboren!

Jesse Ezechiël!

3930 gram en 53 cm.

2 opmerkingen:

Yoli zei

Zeker lief zeg! Zijn de broers ook blij met hun broertje?
Vast wel... Geniet maar lekker!

xxxYoli

* Daniëlle * zei

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 4e zoon Jesse! Goed gedaan Astrid! Ik wens jullie samen heel veel geluk en gezondheid.

Groetjes,
Daniëlle (van Channie&Co)