woensdag, september 20, 2006

Nieuwe KIT besteld!

Ik ben blij dat er volgende week weer een nieuwe KIT bezorgd gaat worden!! Bij scrap-club.nl krijg je elke maand een sneak-peak... erg leuk om alvast een idee te krijgen van de KIT die eraan komt! Vorige maand moest ik even een maandje overslaan, maar nu heb ik dus weer lekker een KIT besteld!! Ik ben erg benieuwd...zag al iets van Basic Grey, dus dat moet goed komen...hihi...

Verder ben ik weinig productief... Mijn tape is op, dus kan eigenlijk niet zo veel doen... Verder wacht ik ook nog op nieuwe foto's die afgedrukt worden... en ik ben bezig met een "opdracht" van Channie&Co... Een LO maken met papier wat je al een tijd hebt liggen, maar waar je nog steeds niets mee hebt gedaan... Klinkt simpel, maar valt echt nog niet mee... Ga eerst maar even slapen, misschien gaat er morgen wel een lichtje branden...

Geen opmerkingen: