donderdag, september 14, 2006

ik doe vanalles, maar...

...ik heb niet echt het idee dat ik aan scrappen toekom. Ik ben momenteel bezig om mijn website een beetje te updaten, want daar liep ik echt enorm mee achter...
Verder scrap ik wel kleine dingen voor de kinderen (foto's van hun schoolreisje) en ik ben veel op het forum... Omdat de scholen alweer even bezig zijn gaan er ook allemaal andere dingen ineens van start. Ik zit nu in de ouderraad van school en de eerste vergadering hebben we weer gehad. De clubs gaan ook weer beginnen, dus volgende week zaterdag hebben de kinderen een start-dag. In onze kerk beginnen we met een campagne waar vooral Hendrik-Jan veel mee bezig is...
We doen dus wel vanalles, maar echt scrap-werk heb ik niet om te showen...
Trouwens...het is veel te lekker weer om te scrappen...

p.s. zondag ga ik naar de forum-dag van Dolls & Decorations in Almere... Heb er al helemaal zin in!!

Geen opmerkingen: