maandag, september 18, 2006

Dolls Forum Dag

Gisteren naar Almere geweest! Eerst Ruben bij Eline gebracht en toen naar Dolls&Decorations. Het was er erg gezellig. Ik kon helaas alleen 's middags, maar toch heb ik 4 make&take's kunnen doen...
Een paperbag-boekje, 2 mini LO's en een Tag...erg leuk om te doen...


Natuurlijk ben ik ook nog even in de winkel gaan shoppen....

Erg leuke lintjes, chipboard themes Boy en een frame kit van Heidi Swapp, love tiles van Chatterbox... allemaal in de aanbieding-kraam

Verder heb ik nog papier gekocht van Basic Grey en Chatterbox, een inkt "druppel", Clear stamps van Rhonna Farrer, een acryl block en een rond stickervel...

Leuk om weer wat mensen te zien, even lekker scrappen en lekker shoppen... een hele geslaagde dag dus!

Na de Forum-dag ben ik weer terug gereden naar Eline. Lekker gegeten bij haar en toen weer terug naar huis...

Geen opmerkingen: