dinsdag, september 05, 2006

Kriebels

Tja, uiteindelijk gaat het toch weer een beetje kriebelen en wil je iets gaan doen...
Gelukkig hadden we vorige week weer een digi-crop bij Channie&co... Erg gezellig en zo ga je toch er even voor zitten om te scrappen...
Ik had papier liggen van Urban Lilly, maar ik kwam er echt niet uit... Best frustrerend...
Uiteindelijk heb ik een paar dagen later dit ervan gemaakt:

Ik ben echt gek op Senseo, dus ik wilde er graag een pagina over maken...
De journaling: "ik kan het echt de hele dag door drinken en elke keer geniet ik er weer van..."

Op de Digi-crop zelf kwam ik er dus niet uit en heb erg lopen schuiven met foto's en papier... Uit eindelijk heb ik deze LO gemaakt:

Misschien wat simpel, maar ik vond hem toch wel erg leuk geworden...

Van daag is het precies 10 jaar geleden dat ik ben getrouwd en toevallig (nou ja, wat heet toeval?) vond ik gisteren nog een paar foto's van de trouwerij. Het waren foto's van de fotograaf die niet in het album zijn geplakt... Wil hier eigenlijk wel iets mee scrappen... Ik zal er vandaag even over denken en ik hoop dat ik een leuk idee krijg...

2 opmerkingen:

Tessa Tegendraads zei

leuk!! :-)

Tessa Tegendraads zei

Astrid, ik vond de Lo met de senseo zo vreselijk leuk, dat ik me erdoor heb laten inspireren... met name de "golf" van gekleurd papier: geweldig!! Ik ben er nu og druk mee bezig, maar de Lo is straks te zien op mijn weblog, dus kom gerust even langs om te kijken, ben benieuwd wat jij ervan vindt :-) Tessa