vrijdag, oktober 06, 2006

Freestyle

Op 5 oktober zou ik naar een workshop gaan van Elsie Flannigan... Haar stijl is freestyle... En omdat we bij Channie&Co als opdracht hadden om ook eens te freestylen ben ik woensdag aan de slag gegaan... Ze zeggen dat zo'n pagina-maken niet langer dan 1 uur hoeft te duren, gewoon vanalles op je pagin plkken, het is al snel goed... Nou, zo makkelijk ging het bij mij niet... In mijn hoofd was ik er al een tijdje mee bezig, toen de spullen opzoeken, enz...




Uiteindelijk ben ik best tevreden met dit resultaat...





Donderdag dus naar Lelystad voor de workshop van Elsie...



Eerlijk gezegd had ik gehoopt wat meer te leren van haar, maar het was meer een soort Crop en zij liep door de zaal... We moesten foto's en songteksten meenemen... En dan dus de songteksten op je LO verwerken... Best grappig...

Na de workshop nog even geshopt, vooral leuke knoopjes gekocht. En daarna geluncht met Corinne, Brigitte en nog een paar scrappers... Erg gezellig...

1 opmerking:

Tessa Tegendraads zei

Ik vind je freestyle pagina echt geweldig goed gelukt: Súper en ga zo door, dit moet je zeker vaker doen!

Tessa