vrijdag, oktober 27, 2006

YES!!!

Yes!!, ik heb gewonnen!!
Ik had het echt niet verwacht, want we waren met 12 meiden door naar de tweede ronde... We moesten een mini-album maken met CherryArte-producten... Natuurlijk kom ik dan al snel op een album over mijn jongens...

Via deze link kan je mijn album bekijken:

Ik heb ook wat foto's gescrapt van Vincent. Hij had gelogeerd bij mijn zusje en was naar Artis geweest. De foto's kreeg ik doorgemailt en heb ze gelijk laten afdrukken... Papier is van Rhonna Farrer Bij Channie&Co was een opdracht om een LO te maken met embellishments die je al een hele tijd had liggen, maar nog steeds niets mee had gedaan... Ik had nog steeds een vel stickers van Bazzil liggen... Die heb ik verwerkt op de tweede pagina van Vincent in (de speeltuin van) Artis... Papier, chipboard en letterstickers zijn van KI...

Vandaag ga ik lekker met mijn vriendin shoppen!! Ik heb er echt helemaal zin in, want we zien elkaar eigenlijk haast nooit zonder kinderen... Dus vanmiddag gaan we heerlijk ouderwets shoppen en heel veel bijkletsen...

1 opmerking:

Tessa Tegendraads zei

Leuke foto's en leuk gescrapt!

Groetjes van Tessa