maandag, januari 27, 2014

Frustraties!

Ik ben de laatste tijd nogal vatbaar voor frustraties. Maar man! Volgens mij is dat ook niet zo erg gek. Ik vind gewoon, dat apparaten gewoon moeten doen waar ze voor gemaakt zijn. En als ik iets wil doen op de pc, moet ik me niet druk hoeven maken over verbindingen en programma's. Als ik in huis gewoon WiFi heb, dan moet dat het gewoon doen! Als ik een programma op de pc heb staan, dan moet die het gewoon doen! Ik wil best wat meer onafhankelijk zijn, maar op deze manier wordt het me behoorlijk moeilijk gemaakt!
Ik weet niet of jullie regelmatig werken met foto-bewerkings-programma's?? Daar zijn ook genoeg frustraties te verkrijgen! En als je dan eindelijk zover bent dat je alles wil verwerken in een digitaal foto-album... Waarom werkt het programma dan niet mee? Waarom bedekt het programma ineens om strepen op je foto's te plaatsen??? Waarom??

Maar goed, ik zal jullie niet verder vermoeien met mijn frustraties rondom mijn vakantie-foto-boek! Het duurt gewoon even iets langer voordat het klaar is, want (om te voorkomen dat ik de laptop door het raam naar buiten zou smijten) ik ben er even mee gestopt en probeer het volgende week ofzo wel weer.... En dan zal ik daarna weer moeten wachten met bestellen, want de mooie aanbieding om een album met korting te bestellen, die is natuurlijk net voorbij... Wachten op de volgende aanbieding...

Ook wil ik jullie eigenlijk niet vermoeien met mijn frustraties rondom de badkamer. Laat ik alleen zeggen dat er 1,5 muur nu voorzien is van tegels en ik geen idee heb wanneer de mannen ( mijn man en een vriend) weer verder zullen gaan...

Ik raak ook gefrustreerd van onrecht wat mensen wordt aangedaan. Ik hoor nogal eens iets en dan wil ik zo graag iets doen, maar meer dan een luisterend oor of een schouder bieden, kan ik dan niet doen.

En als je dan ook nog gevoelig bent voor grijs en druilerig weer, spanningen in huis, een puber die zijn grensden aan het verleggen is, een klein mannetje wat niet mee lijkt te komen in de klas, en erg moet opletten op de uitgaven van ons gezin.... Nou, dan ben ik nu, op deze maandagmiddag, eigenlijk alweer toe aan weekend...of eigenlijk vakantie...en dan wel met zon!

Maar goed, we passen ons ook deze keer maar weer aan. We zetten gewoon de piepers weer op het vuur en vanavond gaan we gewoon weer naar school voor de schoonmaakavond en dan zien we morgen wel weer verder...

Geen opmerkingen: