dinsdag, februari 04, 2014

Druk.

Ineens is het weer heel druk met taarten. Geeft niets hoor, ik vind het heel leuk! Ik heb vrijdag een taart afgeleverd voor een meisje wat 7 jaar zou worden. "Doe maar een leuke meiden-taart!"zei haar moeder... Nou vooruit, daar gaan we...ik heb een tiara gemaakt van fondant en de taart in de vorm van een kussen... Joy was heel erg blij met haar taart!

En vandaag heb ik 2 taarten gemaakt voor morgen. Een Barbie-taart en een taart voor een astronauten-feestje. Ik heb het simpel gehouden, want ik moest vandaag ook gewoon nog de post bezorgen. Daarom gewoon een taart met een raket erop...
Ik zal morgen proberen was foto's te plaatsen. Nu ga ik eerst ff genieten van het feit dat het me gelukt is om allebei de taarten op tijd af te krijgen...

Geen opmerkingen: