woensdag, december 01, 2010

1 december

Ongelofelijk... Nu al in de laatste maand van het jaar... Dit jaar is absoluut niet een goed scrapjaar geweest voor mij... Het is meer het jaar van de taarten geworden. Niet dat ik daar al heel ver mee ben, maar ik ben in februari ermee begonnen en het is echt heel leuk om te doen! Ik wil nog zoveel leren...

Vandaag ben ik naar de huisarts geweest. Sinds de tocht in Luxemburg heb ik al last van mijn knieƫn. Bijna elke beweging is pijnlijk. Vanmorgen dus even langs geweest en nu ben ik doorgestuurd naar de fysio... Ik hoop echt dat dat snel verbetering zal geven...

Vandaag is ook de laatste dag van Meester Paul. Vanmorgen mocht Marco al erg vroeg op zijn fiets door de kou om met de hele klas de meester op te halen. Vreselijk koud, maar het was wel erg leuk om de meester op de tandem door het dorp te zien rijden...
Ik zal straks wel van de jongens horen wat ze vanmorgen nog meer gedaan hebben...

Geen opmerkingen: