woensdag, november 24, 2010

Update

Haai, even een update van mijn kant... Sinds de wandeltocht in Luxemburg heb ik last van mijn knieën. Eerst was het er maar 1 en viel de pijn best mee, maar nu doet de andere knie ook mee en de pijn wordt helaas niet minder. Het lijkt eerder toe te nemen. Ik ben het inmiddels behoorlijk zat en denk er toch over om maar eens naar een dokter te gaan.

__ In oktober heb ik het trouwalbum van mijn zwager en schoonzusje afgerond. Al met al ben ik er behoorlijk lang mee bezig geweest, maar het was dan ook een behoorlijk groot project. Ik wilde het af hebben voordat zij zou bevallen en dat is gelukt!! (Op het nippertje hoor, want ik had het op een zondag gegeven en die woensdag erna is Maud geboren)...
Na het trouwalbum was ik echt van plan om weer eens voor mezelf te gaan scrappen, maar dat is er nog niet van gekomen...

__Haken doe ik nog steeds wel erg veel. Het is ook zoooo leuk om te doen! Ik heb al heel wat mutsen en sjaals gemaakt en zelfs ook een paar in opdracht...

__ Ik heb intussen ook een korte cursus digitale fotografie gevolgd. Was erg leuk om te doen, maar merk nu wel dat ik steeds hogere eisen ga stellen aan mijn foto's. Ik kan er vreselijk van balen als een foto net niet scherp is... Helaas is dat met veel foto's het geval, dus ik ga mijn camera binnenkort na laten kijken en laten schoonmaken...

__ En natuurlijk bakken... Dat blijft gewoon zo leuk!! Ik heb al aardig wat cupcakes gemaakt de laatste tijd en nu staat er weer een biscuit in de oven om een lekkere taart te maken voor sinterklaas. Gisteren ben ik ook nog bij iemand gaan fröbelen met fondant. Was erg leuk! Veel geleerd. Ik heb een puzzeltje gemaakt en nu ligt er dus in de vriezer een paard klaar voor op een taart....

Nou tot zover de update. Het is nu een hele drukke tijd in huize den Boer, want als die beste vent uit Spanje bij ons in het land is neemt dat behoorlijk wat drukte met zich mee. Bij mij drukte omdat er natuurlijk van alles gekocht moet worden. Drukte bij Marco omdat er verschillende surprises gemaakt moeten worden en drukte bij Vincent en Jesse omdat ze gewoon stront-zenuwachtig worden... Nou ja, laten we maar de lol ervan in proberen te blijven zien anders raken we nog gestrest en daar hebben we geen zin in!

Geen opmerkingen: