dinsdag, december 21, 2010

Einde jaars blue's


Het is weer kerstvakantie... Waarom heb ik daar toch altijd zoveel moeite mee? Voor velen is kerst "de mooiste tijd van het jaar", maar voor mij is dat het echt niet. Het is een drukke tijd, iedereen rent vol stress door de winkels en natuurlijk moet het vooral "gezellig" zijn. Ik kan niet zo goed tegen verplichte gezelligheid... Ik zou heel graag rust en gezelligheid willen ervaren, maar in de kerstvakantie lukt me dat 9 van de 10 keer niet zo goed. Hendrik heeft het erg druk. Ook vandaag is hij weer de hele dag op stap met Choosen. En ook morgen en kerstavond... Waar hij eerste kerstdag is weet ik nog niet eens. Best kans dat hij gewoon thuis is hoor, want dat heeft hij vorig jaar wel beloofd, maar goed, je weet het nooit...
Zelf moet ik nog taarten klaar maken, kerstavond sketch in de kerk en na kerst ook weer taarten maken.
De jongens spelen gelukkig lekker buiten... Maar voor mijzelf...ik heb toch het gevoel dat ik niet dat kan doen wat ik zelf graag wil... Ook kan ik niet lekker naar buiten, want het lopen door de sneeuw is erg pijnlijk voor mijn knieƫn. Ik loop nu bij de fysio en dat gaat best goed, maar over is het nog niet...
Sorry dat ik niet echt positief ben... Ik denk dat ik gewoon last heb van de einde-jaars-blue's...

1 opmerking:

Leontine zei

Lieve Astrid, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen en dan heb ik nog niet eens vier kinderen die ook thuis zijn. Verplichte gezelligheid vind ik ook niets. Waarom kan dit niet in juni ofzo? Maar goed, nog een paar dagen en het is weer voorbij.

Liefs,
Leontine