dinsdag, december 28, 2010

Nog meer taart

Ook vandaag weer flink bezig geweest in de keuken... Heb 2 taartjes gemaakt voor de verjaardag van Lynn, die morgen 7 wordt! Heb snel 1 foto kunnen maken van 1 van de taarten:
Aan de onderkant zit nog een rand groen (als soort gras ofzo)
En ik heb nog een leuke wintertaart gemaakt voor iemand die vrijdag jarig is...
Zelf vind ik deze echt super leuk geworden!
Nu is het wachten op mijn internet bestelling, want alle fondant is op. Ik heb nu weer marsepein besteld, want voor januari staan er een paar taarten te wachten die met marsepein gemaakt moeten worden. Zodra ik iets besteld heb wil ik het eigenlijk gelijk hebben, maar ja...geduld hebben! Zeker in deze tijd is het maar afwachten wanneer de postbode mijn pakketje komt brengen...

Geen opmerkingen: