woensdag, april 11, 2007

Waterpokken!!

Vincent heeft de waterpokken! En goed ook! Hij zit echt helemaal onder! Zo zielig! Hij heeft erg veel last van de jeuk en ook heeft hij koorts! Ze zeggen wel eens dat kinderen niet zo onwijs ziek zijn van waterpokken, maar Vincent heeft er echt flink last van, want zijn koorts loopt soms op naar de 41 graden...

Gisteren had ik door de waterpokken ineens even een probleem! Ik zou met de bus naar Alphen aan den Rijn gaan voor mijn 20 weken echo, maar zo kon Vincent natuurlijk niet mee. Het viel niet mee om oppas te regelen, maar uiteindelijk...een half uur voor ik weg moest kon hij naar de buurvrouw...

Bij de echo gingen alles wel goed. Alles zit erop en eraan en het beweegt lekker! Af en toe zag je de kleine een slokje vruchtwater nemen...grappig...vooral als het daarna gelijk de hik krijgt! Ruben en Marco vonden het ook geweldig om te zien...
Ik wilde erg graag weten wat het zou worden, maar de kleine liet mooi niets los over het geslacht! De benen dicht tegen elkaar en zelfs een handje ervoor! We zullen dus gewoon moeten afwachten...

Geen opmerkingen: