zondag, april 22, 2007

Gisteren eigenlijk niets gedaan... Eerst even goed uitgeslapen en terwijl Hendrik boodschappen aan het doen was ben ik nog even naar de rommelmarkt geweest. Niets bijzonders gekocht... alleen een babyfoon waarvan ik hoop dat hij het goed gaat doen...heb hem wel even getest, maar straks als de baby er is...daar gaat het om!
's Avonds zijn we heerlijk gaan eten met de jongens in het pannenkoeken restaurant! Zo leuk om te zien dat de jongens groter worden en dus echt zo'n hele pannenkoek wegwerken!! Het was echt heel gezellig!

Vandaag was het weer heerlijk weer! Vanmorgen naar de kerk geweest. Het gebouw van de kerk bestond vandaag 10 jaar, dus reden voor een klein feestje! We hebben met de hele gemeente heerlijk gelunched! En omdat het zulk mooi weer was kon dat voor een groot deel lekker buiten!
Helaas heb ik met een erg scherp mes flink in mijn vinger gesneden! Ik zit nu dus te typen met 1 vinger in het verband! Ziet er wel erg indrukwekkend uit...hahaha...
Gelukkig mag het er morgen weer af... dat typt vast een stuk makkelijker!!

Geen opmerkingen: