woensdag, april 18, 2007

Maandag heb ik een leuk boekje gescrapt voor een vriendin van mij...maar ik ben vergeten om er een foto van te maken...sorry!!


Ik moet nu nog een boekje gaan maken, maar daar heb ik nog even geen inspiratie voor...ik vind het zo moeilijk!!! Het is voor mijn beste vriendin...zij weet een beetje wat ik kan en zij scrapt zelf ook...daardoor ligt de lat voor mij vrij hoog... Best moeilijk!

Vooral als je wel een idee hebt, daarvoor de spullen besteld...en die dingen dan niet leverbaar meer zijn!! Erg frustrerend...

Volgende week heb ik weer een auto, dus dan ga ik gewoon weer een keen neuzen in de scrap-winkel!!

Zaterdag was de opening van de speeltuin!! Het was echt super mooi weer, dus Hendrik heeft prachtige foto's kunnen maken!! Deze foto vind ik zelf zo mooi omdat Vincent die dag wel 4 of 5 suikerspinnen op heeft!!! Niet te geloven toch?! Zelf ben ik na een halve al misselijk!!!hahaha!!

Geen opmerkingen: