zaterdag, april 07, 2007

Ja ja, mijn buikje begint nu toch wel

te groeien!! Het valt nog wel mee, want wacht maar af hoe ik er over een tijdje uit zie...hahaha... Ik ben nu net over de helft en alles gaat nog steeds erg goed. Dinsdag krijg ik mijn echo en dan kunnen we de kleine even zien...ik ben erg benieuwd!! Zeker ook omdat de 3 jongens mee gaan! Zij hebben vrij van school en tja, zij willen natuurlijk ook wel de baby zien bewegen...


Vincent is 4 jaar geworden!! Mijn kleine vent is niet klein meer... Hij is ineens een stoere vent die al naar de basisschool gaat! Voor zijn verjaardag heeft hij een nieuwe fiets gekregen en daar is hij echt super blij mee!! Bij de bakker hadden we een heerlijke taart besteld met dino's erop! Prachtig vond hij hem en...LEKKKER!!!!!


Het scrappen heeft weer even stil gestaan omdat we bezig zijn geweest met onze slaapkamer! We hebben nu eindelijk onze EIGEN kamer!! En niet de slaapkamer van de vorige bewoners! Alles ziet er echt schitterend uit in bruin en beige! Ik ben er echt heel blij mee!!

Maar omdat we dus met de slaapkamer bezig waren stond mijn scrap-plek helemaal vol met spullen zodat ik nergens meer bij kon! Uiteindelijk is het me wel gelukt om deze Lo te maken... Gemaakt met de spullen uit een page-kit-swap van Channie&co!

Hopelijk kan ik binnenkort weer wat meer scrappen...Ik heb weer nieuwe foto's laten afdrukken en komende week komt er weer een pakketje met mooie scrap-spullen die ik heb besteld! Dus als het even meezit.....

Geen opmerkingen: