zaterdag, februari 05, 2011

Prinsessen-taart

Nadat de taart met een paard erop was gelukt, dacht ik dat een prinses ook wel moest lukken... Nou, dat viel dus nog lang niet mee... Uiteindelijk wel tevreden met mijn doornroosje. Ben ook blij met de roosjes... Voor een eerste poging viel dat niet tegen!
Vandaag was de opening van :
Een leuk winkeltje in Zwammerdam waar ze taart-benodigdheden verkopen. Lekker dichtbij, dus ik denk dat ze me daar vaak zullen zien! Vandaag wat spullen gekocht voor mijn volgende project: proef-taartjes voor een bruidstaart!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een prachtige taart heb je gemaakt. Kan ik ook mijn bestelling doorgeven voor als wij jarig zijn? Hahahaha.....
Hoe is het met je? En hoe is het met je gezin? Tijd geleden dat wij elkaar hebben gesproken. Ik hoop echt dat alles goed met je gaat.
Gaan jullie nog naar opwekking dit jaar? Misschien kunnen wij elkaar daar even zien.

Liefs Elise

Annemarie zei

Wat een leuke taart heb je weer gemaakt. Ik krijg zomaar trek. Trouwens op Zoeterwoude-Rijdijk is ook een winkel met alles voor taarten bakken. Achter de winkel van Tom van Bemmelen.

Anoniem zei

mag ik een vraagje stellen? hoe doe je dat, van die fijne lijntjes tekenen op je prinses?

Unknown zei

Ik heb die lijntjes gemaakt met een eetbare fineliner. Te koop bij vrijwel alle taartshops.