zaterdag, februari 26, 2011

Foutje.... (en andere taarten)

De stichting van Hendrik-Jan, waarmee hij licht en geluid regelt, bestaat 5 jaar! Om dit te vieren was er natuurlijk een taartje nodig met daarop het logo. Dat lukte vrij aardig!
Toen wilde ik er "gefeliciteerd" onder zetten. Om dit passend te maken heb ik de letters van buiten naar binnen neergelegd.... en toen ging het fout:

Het grappige is dat ik het helemaal niet gezien heb! Ik heb de taart aan Hendrik laten zien, ook hij zag het niet. Hendrik heeft de taart meegenomen naar de jongens van ATS en ook zij hadden het niet gezien... Toen heeft 1 van de jongens een foto gemaakt en op Twitter gezet...en toen kwamen de reacties!! Hahahaha! Inmiddels kan ik er wel om lachen, maar ik hoop deze fout echt nooit meer te maken!
De taart is gevuld met chipolata en een laagje jam+room. De jongens vonden hem erg lekker! De kabel die boven het logo ligt zijn echte aansluitingen met een kabel van marsepein.

Deze week moest ik ook 2 verjaardagstaarten maken. De eerste wilde graag een groene taart met een paard. Gevuld met bonbonblock-vulling en caramel-botercreme:
Voor de andere taart heb ik een make-up tasje gemaakt. De jarige was er erg blij mee!
Het tasje is gevuld met jam en slagroom. De taart is gevuld met weerter"s echte-vulling en chocolade creme
Inmiddels is de vakantie weer voorbij en gaan de jongens maadag lekker weer naar school. Vandaag zijn we, als afsluiting van de vakantie, naar het zwembad geweest. De jongens vonden het heerlijk, dus het was een geslaagde dag.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Astrid,

Wat zien je taarten er mooi en lekker uit. Je kan wel een winkeltje beginnen.
Zelf maak ik ook wel eens taarten met marsepein (vinden de kids heel lekker), maar ik heb nog steeds ruzie om een goede en lekkere vulling te vinden.
Wanneer je workshops gaat geven, let me know, want dan ben ik er graag bij.
Liefs Elise