maandag, oktober 18, 2010

Nog 1 nachtje...

Ja, nog 1 nachtje slapen in mijn eigen bed en dan ga ik op weg naar Luxemburg. We gaan met de jeugd uit onze gemeente een Bikkel-tocht maken. Lopen door Luxemburg, met alles op je rug. Ik heb een rugzak van mijn schoonzusje geleend en een tentje van mijn zusje... Ik vind het echt super spannend, maar heb er ook echt heel veel zin in. Vandaag de laatste dingen gepakt en nu staat mijn rugzak klaar om op reis te gaan...
Vandaag ook nog even een taartje gemaakt samen met Ruben. Die gaan we vanavond lekker eten bij de koffie!! Hij is niet super strak, maar dat is omdat hij gemaakt is met restjes die ik nog had liggen. De rugzak is gemaakt door Ruben...
Zaterdagavond ben ik weer terug en zal dan zo snel mogelijk laten weten hoe het geweest is. Dan weet ik inmiddels misschien ook of ik een Bikkel ben, of toch niet...

Geen opmerkingen: