woensdag, oktober 06, 2010

Kanjer!

Ik kom net met Vincent bij de tandarts vandaan en elke keer ben ik weer verbaasd over Vincent. Toen hij kleiner was ging hij al liever naar de tandarts dan naar de kapper! Bij de kapper schreeuwde hij het hele dorp bij elkaar en als hij naar de tandarts moest zei hij; "het is helemaal niet eng hoor mam, je gaat gewoon liggen en doet je mond open." Tja, jongen je hebt gelijk, maar ik krijg nog altijd de kriebels als ik moet...
Vandaag had ik dus een afspraak voor Vincent. Er was een "nieuwe" kies, die al wilde doorkomen, terwijl de "oude"kies er nog zat. Vandaag is de "oude" kies eruit getrokken. Vincent gaf geen krimp! Hij is echt mijn kanjer! Tjonge, wat ben ik trots op mijn ventje!

1 opmerking:

Kom Achterom zei

hihih herkenbaar maar dan niet bij de tandarts als 4 jarige zei mijn dochter bij het bloedprikken
gaan jullie nou allemaal maar weg ik wil nu wel eens zien hoe het bloed eruit komt!! hihih geen ondersteuning niet bij moeder op schoot wel nee gewoon super interessant die buisjes.
heerlijk zulke kanjers
fijne week Yolanda