maandag, juni 14, 2010

Zoals beloofd...

Ja, het is wat later dan ik had verwacht, maar...hier zijn dan wat foto's van de open dag bij de brandweer:

Jesse heeft genoten! dat moge duidelijk zijn!
Vanmorgen bij het verschonen van het verband zag ik dat 1 blaar al weg was, die zal wel open gegaan zijn. Het zag er goed uit. Zijn middelvinger heeft nog wel een lelijke blaar. Ik hoop dat die ook snel beter wordt. Voorlopig blijf ik zijn vingers nog maar inpakken, want het infectiegevaar is natuurlijk groot... "Jesse" en "schoon" zijn gewoon geen woorden die vaak in 1 zin voorkomen...

1 opmerking:

Kom Achterom zei

gezellig op je site en die taarten prachtig hoor!
Ik ga je volgen!
dat zal wel even een pijnlijke bedoening worden verbranden is erg pijnlijk sterkte
Fijne avond
Yolanda en als je zin hebt kom dan ook eens bij mij achterom