vrijdag, juni 11, 2010

Kijk!!

Kijk eens wat mijn mannetje voor me gekocht heeft....

Is hij niet de beste van de wereld?? Voor mij in ieder geval wel! Ik ben blij met hem! En blij met de laptop!!!

Vandaag nogal pech gehad met Jesse... We zouden op school gaan helpen, want ze gingen koken op school... Nou ja, koken? Ze gingen gourmetten... En dan zit je aan tafel en je zegt 5 keer; kijk uit, het is heet... Maar de zesde keer ben je net te laat. Jesse had 2 vingers op de hete plaat gelegd. Gelijk onder de kraan, maar hij bleef gillen... Na een half uur toch maar even langs de huisarts... 2 goed verbrande vingers... Zalfje erop, verbandje erom en nu heeft hij een mooi wit ingepakt handje!
Zondag moet het vervangen, maar ik ga eerst hopen dat hij het tot zondag laat zitten....

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Astrid,

Boys will be boys....
Dat was vast even schrikken met die kleine vingertjes.

Gave laptop....

Liefs Elise