donderdag, maart 04, 2010

Taartje

Soms kan ik zo genieten van mijn nieuwe hobby...hihi... Vandeweek zat ik lekker even in de tuin, in het zonnetje met een kopje koffie. Jesse lag op bed, de kinderen naar school en in de oven een lekker taartje... Dat is toch echt even genieten!
Helaas ging daarna heel veel fout...hahaha, maar goed, daar leren we weer van!
Ik had een mokka-taartje gemaakt en net in lagen gesneden. Ik moest heel even naar boven en toen ik terug kwam...hoorde ik Jesse in de keuken: "Mmmm...ekker!" En jawel...meneer had 1 van mijn lagen voor mij in stukjes gesneden en was alvast begonnen met voorproeven...
Nou ja, dan maar een taart met 2 lagen en geen 3... Toen wilde ik hazelnoot room maken als vulling (slagroom met een paar scheppen choco-pasta) Ik dacht, dat doe ik gewoon bij elkaar en dan klop ik dat...nou, dat werkt dus niet! Eerst de slagroom kloppen en daarna pas de pasta erdoor! Toen wilde Ruben graag een hagelslag op de rand...nou, dat ik ook een heel geklieder, maar uiteindelijk leek het wel ergens op.
Hij smaakte echt heerlijk....alleen niet naar mokka...hahahaha

Geen opmerkingen: