donderdag, december 24, 2009

Ik ben er klaar mee

Echt, ik heb het nu helemaal gehad! Ik zit al vanaf zondagmiddag binnen. Als de jongens binnen zijn, zijn ze alleenmaar aan het ruzie maken of aan het schreeuwen tegen hun DS. Jesse is nog steeds niet lekker... Ik dacht dat het vandaag wel weer ging, dacht zelfs even dat hij weer iets ging eten, maar net toen ik dat had bedacht heeft hij alles uitgespuugd... Hij ligt nu weer in bed, in de hoop dat hij nog even gaat slapen... En Hendrik? Die heeft net 3 dagen gewoon gewerkt en is vandaag de hele dag in Schiedam om een sporthal op te bouwen met licht en geluid... Is vanmorgen vroeg vertrokken en vanavond laat pas thuis... en dan morgen kerst... Hendrik gaat weer vroeg de deur uit naar de kerk en moet daarna gelijk weer naar schiedam om alles af te breken. Ik weet niet eens of ik wel naar de kerk kan, nu Jesse nog ziek is... De jongens moeten wel naar de kerk, want die moeten iets opzeggen in de dienst... Daarna zouden we naar de boerderij gaan... Kerst vieren met Hendrik z'n familie, terwijl hij er zelf niet is... gezellig?? Maar ook daar weet ik dus nog niet of ik er naar toe kan... en als ik niet kan, wat doe ik dan met de jongens?? Hoe kan ik er dan voor zorgen dat het toch een gezellig kerstfeest wordt?? Hendrik is ook morgen pas weer laat thuis... ik weet niet eens of hij er 's avonds met het eten is...
Gezellige kerstdagen??? Ik weet het zo net nog niet....

Geen opmerkingen: