maandag, december 07, 2009

Elke dag een LO

... Ik ben begonnen met een online workshop van Jessica Sprague... We hebben eerst een soort kalender gemaakt van de maand december. Elke dag staat er dan een soort opdracht om ergens over te schrijven, een foto te maken en iets om over na te denken van hoe het vroeger was... De bedoeling is dan dat er elke dag een LO gemaakt wordt, zodat je aan het eind een heel overzicht hebt van de maand december en dan ook nagedacht hebt over de waarden van kerst en over wat echt belangrijk voor je is, zodat je dat nu in je gezin/huis kan brengen...

Gister heb ik al dag 4 en 5 geplaatst omdat die over sinterklaas gingen... Ik ben op deze dagen dan ook even afgestapt van het originele opdracht, maar dat komt omdat ze in amerika natuurlijk geen sinterklaas hebben...

Ik zal ook even de eerste 3 dagen laten zien en dan volgen de andere dagen als ik ze af heb...



1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een leuke lay-outs zijn het geworden. Leuk om elke dag iets te maken in december. Veel plezier ermee!
Liefs Elise