zaterdag, december 20, 2008

Vakantie, ziek en een LO

Zo, de vakantie is begonnen! En hoe...hahaha... We hebben vandaag heerlijk NIETS gedaan! Ruben en Vincent hangen op de bank en spugen om de beurt... Ze willen wel eten en drinken, maar het komt er allemaal weer uit...

Gisteren naar een begravenis geweest van mijn neef. Altijd moeilijk, zulke dingen...
Donderdag zag ik op het Forum van Channie&Co dat ze iets nieuws hebben: Zondag Liftdag! Ik vind het eigenlijk altijd wel leuk om een LO te liften, dus ik heb ook mee gedaan... Het was dan wel geen zondag, maar ach... Door alle drukte ben ik er gewoon niet eerder aan toe gekomen...


Hier is mijn LO:

2 opmerkingen:

Petra zei

je LO is leuk geworden Astrid, ik vind het ook altijd leuk om een LO te liften! Sterkte met de zieken, en een fijne vakantie!
Liefs Petra

Anoniem zei

Allereerst gecondoleerd. Het is altijd naar om een begrafenis te hebben en zeker als het rond deze tijd is. Heel veel sterkte voor jou en je familie.
Je lay-out ziet er leuk uit. Ik vind het liften van lay-outs ook altijd leuk en zeker leuk om te zien hoe die dan toch elke keer weer anders word.
Een hele fijne vakantie en ik hoop tot snel!!!
Liefs Elise