maandag, december 29, 2008

Eindelijk weer scrappen

Zo tussen alle drukke dagen door en tussen het huishouden en het verzorgen van zieke kinderen door was het gisteren echt even tijd voor wat ME-time. Eerst even op internet gesnuffeld en na het zien van een paar LO's van Revlie had ik echt zin om weer eens clean & simpel te scrappen! Met dit als resultaat:


dit is echt mijn favoriet:

En deze had ik al eerder gemaakt:


Heerlijk om weer even lekker bezig te zijn! Ik ga snel verder, want er zitten nog genoeg plannen in mijn hoofd en nu slaapt Jesse even, dus moet ik mijn tijd even pakken!
TFL!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, je hebt echt hard gewerkt. Ik vind de bovenste lay-out echt geweldig. Zo strak en simpel echt super mooi.
Fijne jaarwisseling.
Liefs Elise

Anoniem zei

Weet niet wat er verkeerd ging, maar ik ben opeens anoniem geworden. hahahaha!!!

Leontine zei

Oh, wat heb jij gewerkt zeg!! Ik heb al in geen weken een normale pagina gemaakt. Moet gauw weer eens verandering in komen. Die bovenste van Jesse is trouwens mooi van eenvoud. Echt heel gaaf. Fijne jaarwisseling trouwens!! Liefs, Leontine