woensdag, juli 23, 2008

Vakantie

Het is vakantie en dat is te merken ook... Wat een rust als de kids op school zitten!!! hahaha... Ze zitten veel achter de PC en de TV en er ontstaat nogal eens ruzie! En ook Jesse vraagt steeds meer aandacht... Ik merk echt dat ik aan het eind van de dag nog maar weinig energie over heb... pfff... Maar goed, na een kop koffie is er altijd nog wel puf om wat te scrappen...

Er was bij scraptatular een on-line workshop en deze heb ik gedaan, maar dan wel met ander papier...



Ik heb papier gebruikt van Basic Grey Boxer en in het boekje heb ik foto's gedaan van de laatste dag dat Juf Christa bij Ruben op school was. Ze hebben allemaal spelletjes gadaan op het sportveld. Een hele gezellige dag!

Verder ben ik ook nog steeds bezig om restjes weg te werken... Gisteravond heb ik deze LO gemaakt:
Jesse is zo'n heerlijk fotomodel!
TFL!

2 opmerkingen:

Leontine zei

Oh jouw versie is ook helemaal leuk!!! En idd, Jesse is een goed model, maar hoe lang nog, hahahha. Groetjes, Leontine

Anoniem zei

Hoi Astrid,
Leuk om te zien hoe anders jouw boekje weer is geworden, doordat je ander papier hebt gebruikt. Erg leuk zeg!!!!!! Vooral dat kante randje op de voorkant vind ik erg leuk.
En ja... Jesse is zeker een lekker joch. Groetjes Elise