zaterdag, juli 12, 2008

restjes wegwerken...

Ik heb zo vaak dat ik een LO maak en dan nog genoeg papier heb om er nog een LO mee te maken... Toch blijft dat dan lang liggen... Mensen zeggen dan dat ik veel papier heb, maar het zijn allemaal resten... Af en toe heb ik dan een bui dat ik dit soort dingen wil wegwerken... De LO's zijn dan niet super bijzonder ofzo, maar het ruimt wel lekker op...
Hier een paar van die opruim LO's...
Pas geleden moest ik toch een LO maken voor Channie&Co? Ik had toen op een zwart cardstock verf gedruppelt en toen een ander vel erop geduwd... Met dat andere vel heb ik deze LO gemaakt:
Op de Scrap-a-ganza had ik een workshop gevolgd van Scenic Route... Hun papier is zo super! Er zat zoveel materiaal bij die workshop dat ik nog wel wat LO's kan maken... 1 ervan is deze:
TFL!

2 opmerkingen:

Leontine zei

Maar ze zijn wel leuk hoor....ik vind die laatste mooi clean en simple!! Groetjes, Leontine

GreenfieldOriginal zei

He Astrid,

wat een hope leuke layouts weer zeg. Ik wou dat ik ook wat meer tijd had om te scrappen, maar ja laten we hopen dat dat wel weer komt.
Zag volgens mij een 'kleinigheidje' op de layout van Jesse z'n eerste hapje. Volgens mij moet december 2008 nog komen.....
Als je nog op vakantie gaat veel plezier en anders zie ik je binnenkort weer.

Groeten Masja