vrijdag, april 04, 2008

Scrap-a-licious

Op het scrap-club-blog ging het over taart/cake onderleggers...of hoe heten die dingen... Ik had er nog een liggen uit een oude KIT en dacht, wat zal ik er mee doen... Ik wilde hem gaan verfen en bedacht toen om dat op zwart cardstock te doen... Het resultaat was verbluffend, want hij was helemaal goed over gekomen...
Maar toen... wat doe je met een leuke achtergrond terwijl je verder nog geen idee hebt... Het is uiteindelijk een soort free-style LO geworden en daar past deze foto van Corinne en mij erg goed bij...ik ben helemaal blij met deze LO!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wat is hij gaaf geworden :)!

corinnexxx

Leontine zei

Hij is geweldig!!! Leontine

Anoniem zei

Hi Astrid,
hij is inderdaad erg goed gelukt ! ziet er TOP uit !!

groetjes,
marielle (channie)